RIP Bianca
Remaja peminat anime, Bianca menjadi penyokong kesihatan mental yang memberi inspirasi dalam talian. Namun di forum dan akaun media sosial, dia menemui sisi gelap mengerikan dan ganas: lelaki muda bersedia untuk mengancam, membahayakan, dan menyerang.