Pain Level Ten
Apabila seorang anak kapal mengalami kemungkinan serangan jantung di atas kapal, Keith bergegas untuk cuba menyelamatkan nyawa anak kapalnya. Letupan menggegarkan time Bandit, membakar Freddy dan menggemparkan Johnathan.