Peranan otot dalam ekosistem jenayah, perkara yang mendorong ahli gusti kepada jenayah dan siapa yang mengintai mereka. Mereka juga melihat perubahan sistemik yang diperlukan untuk menjauhkan ahli gusti masa depan daripada jenayah.