'67 'Vette Retro Racer
Seorang peminat Corvette mempercayai Tommy untuk meletakkan '67 Chevy Corvette' klasik dan guna "bozo miring penuh" pada mesin itu. Kru mesti menarik keluar semua perhentian untuk membayangkan semula kereta dari bawah ke atas.