Skeletons in the Closet
Ahmedabad dilanda bantahan yang menyokong bapa-bapa yang mengetahui kebenaran menyedihkan tentang pembunuhan anak mereka berhampiran Ashram Asaram. Pengikut Asaram bertindak balas terhadap dakwaan itu, dan banyak lagi.