The Corrido of Coyotl
Selepas peristiwa ketika quinceanera, Joe dapat tahu yang Lupe ialah "raksasa" dan menyembunyikannya di lokasi rahsia di bawah restoran keluarganya. Cimarrón membuat perjanjian dengan datuk bandar tentang Don Neto dan Jenni semakin rapat dengan Armadillo.