Trampoline
Mary membeli trampolin baru untuk keluarganya, tetapi kemalangan berlaku dan dia terpaksa berehat lama. Tekad untuk menghilangkan kebosanan sebab tak boleh keluar, dia dapat tahu yang jirannya mungkin menyembunyikan sesuatu yang menarik.