Sekolah Sabtu
Clarence, Jeff dan Sumo telah sesuka hati melukis mural pada tembok Sekolah Rendah Aberdale. Mereka dihukum datang ke sekolah pada hari Sabtu untuk memadamkan lukisan semberono mereka.