A Bridge Too Farro
Dua kapten pasukan menyertai Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini dalam lawatan ke gua keju berusia seribu tahun. Selepas sesi merasa keju yang tidak ternilai, dua ketua itu mesti membeli bahan utama mereka SEBELUM mereka diberi butiran cabaran.