In the Dog House
Satu pasangan akhirnya dapat rumah yang mereka mahu, tetapi ia mempunyai reka bentuk yang kekok dan isu keselamatan. Christina jadikannya mematuhi kod dan beri pemilik rumah ruang hidup yang mereka perlukan, bersama kejutan untuk anjing mereka, Charlie.