Modernizing Memories
Pemilik rumah berpindah ke Tennessee ke rumah mendiang ibu si isteri. Kini, mereka minta Christina membuka susun atur dan mengubah ruang lapuk itu menjadi rumah moden mereka sendiri, sambil memelihara kenangan keluarga.