Battle Italiano: Emilia-Romagna
Empat cef menghidangkan masakan Itali dengan bahan dari wilayah Emilia-Romagna. Kejutan licik mencabar cef dalam pusingan pembuka selera, manakala pusingan entree berakhir dengan hidangan yang menarik untuk daging lembu dan cendawan.