Playing with Fire: Hog Heaven
Empat cef bersedia menuntut tempat terakhir dalam perlawanan akhir, dan mereka bertuah dengan janji bakul khinzir yang sempurna. Pada pusingan pertama, hadiah paling manis dari alam semula jadi mungkin tidak menarik.