Holiday Hoopla
Hasrat percutian jadi kenyataan apabila cef junior dapat peluang menarik perhatian juri jemputan Rashad Jennings, bermula dengan hidangan ikan diikuti hidangan kedua berdaging. Dua kanak-kanak terakhir menemui kejutan dalam bakul pencuci mulut.