Heidi Klum's Legacy Remodel
Supermodel Heidi Klum bekerjasama dengan Jonathan dan Drew untuk mengejutkan pembantu rumahnya selama 17 tahun dengan ubah suai rumah keluarga. Heidi berusaha keras untuk menyediakan rumah mewah untuk keluarga membina kenangan seumur hidup.