Weekend Warriors
Selepas penat bekerja seminggu, ramai yang legakan tekanan di hujung minggu dan ketika itulah hidup jadi lebih menarik. Daripada minum di waktu pagi, parti sehingga makan lewat malam, perlawanan besar hujung minggu itu jadi riuh.