Pasangan yang berani berhijrah ke St. Croix untuk membuka penginapan dan sarapan kecil. Memandangkan si suami seorang cef, dia mahu dapur dikemas kini, dan si isteri mencari pemandangan air untuk menikmati gaya hidup lebih santai.