Mail Truck and Museum
Fuller dan Bumpus membawa trak mel 50-an yang jarang dan membina semula bahagian depan sepenuhnya daripada logam. Mereka juga pergi ke muzium kereta berdekatan untuk melihat salah satu trak mel elektrik pertama yang dibina pada tahun 70-an.