Hos Kristin Chenoweth mencabar pasukan untuk mencipta dan menggambarkan sukan terkenal yang menjadikan bahagian mereka dalam Candy Land unik. Juri Nacho Aguirre dan Aarti Sequeira memutuskan pasukan mana yang mara dalam pertandingan itu.