Islands in the Lodge
Dua adik beradik suka rumah warisan Colorado mereka, tetapi struktur dan hiasannya sama seperti ketika dibeli 35 tahun yang lalu oleh mendiang ibu bapa mereka. Ben dan Cristi mengubahnya menjadi pondok gunung yang sesuai untuk perhimpunan keluarga mereka.