New Beginnings
Changdeng putuskan untuk anjur pertunjukan fesyen besar buat kali pertama bagi menaikkan imej dan prestasi jenama. Keputusan itu mencetuskan konflik dan keraguan dalam keluarga terutama ibu bapanya.