Check Yo' Slack Every 5 To Stay Alive
Coral Reef bersaing untuk ruang pejabat. Pekerja baharu mencipta drama isteri di tempat kerja. Seorang penari balet menjalani uji bakat untuk menjadi penyanyi rap trap.