Last Laughs
Ivar menemui penyokong yang mengejutkan selepas kecederaan menakutkan, membuatkan semua mempersoalkan impiannya memasuki gelanggang. Andrew memulakan latihan. Pinky dan Syko bergaduh di pesta untuk pasukan jalan raya.