Perfect Disharmony
Chris McCully mengerah peralatan barunya sehabis mungkin. Vernon dan penyelam barunya bertelagah. Pelaras yang membeku mengancam nyawa Andy. Shawn menebar jaring lebar untuk memastikan musimnya berjalan lancar.