Tim Buk-TV
Pasukan Tennyson menuju ke Paya Okefenokee untuk menyaksikan bunga Blushing Orchid berkembang. Tetapi rancangan mereka terganggu bila Tim Buk-Tu meletakkan bunga yang jarang dijumpai itu dan semua orang di paya dalam bahaya.