Cyber Slammers
Di Biggie Box Jepun, Ben berbaris panjang untuk pelancaran permainan video terbaru, Cyber Slammers. Tapi Ben perlu selamatkan kedai itu dari Steam Smythe, yang ingin menukarkan sebuah robot menjadi robot berkuasa-wap!