Greece
Detektif Cantik kita bertekad berubah menjadi Huda dari Troy ketika dia ke Greece! Dia mencuba satu sukan olimpik dan berendam dalam mandian susu keldai untuk kulit sselicin sutera sebelum mempelajari rahsia kecantikan kuno solekan Yunani purba.