Korea
Aaron ke Seoul bertemu bintang Mukbang wanita teratas Korea, bertemu penyelam bebas wanita di Pulau Jeju dan berhubung dengan salah satu model bersaiz besar pertama Korea, Vivian Kim, untuk bercakap tentang standard kecantikan Korea yang menindas.