Narragansett Bay Renovation
Sepasang suami isteri bertukar rumah dari San Diego merentas negara untuk mencari rumah percutian sendiri di Pantai Narragansett Bay, Rhode Island. Mereka berharap hartanah ini memberikan anak perempuan mereka kenangan abadi tentang kehidupan New England.