Emily Mortimer
Pelakon Emily Mortimer menyertai Ina Garten untuk memasak dan berbual. Ina buatkan Emily Ravioli en Brodo semasa mereka membincangkan cabaran kerjaya, dan mereka saling bertukar cara memasak Puding Yorkshire Inggeris dan Sarapan Tengah Hari Amerika.