Uncensored: "It Was Him, Chainsaws, Me"
Tanpa tapis -- Baylen dan Colin teruja untuk tinggal bersama tetapi mereka perlukan restu ibu bapa Colin yang sangat konservatif. Allen bercakap dengan Colin. Baylen mencuba Botox untuk membantu cegah latahnya. Colin mengatakan perkara mengejutkan.