Sunbelievable Living Rooms
Para peserta menangani ruang tamu! Ketiga-tiga pasukan mengambil bahagian dalam cabaran guna semula untuk melihat pasukan yang boleh membuat lampu terbaik daripada bahan tebus guna. Bryan dan Sarah Baeumler kembali untuk memahkotakan pemenang minggu ini.