Turning a Picture into Reality
Pasangan Pennsylvania yang sentiasa pilih jalan selamat bersedia untuk berseronok. Selepas menatap gambar rumah pantai di peti sejuk mereka selama bertahun-tahun, mereka sedia dan menjadikan impian itu realiti.