It Smells Like Rotten Food
Mitchell perlukan bantuan Dr Emma dengan sista busuk di kepalanya. Poppy kecewa apabila diberitahu ekzemanya kelihatan seperti dia disimbah asid pada wajahnya. Benjolan Julie begitu berminyak dan licin hingga Dr Emma sukar untuk mengeluarkannya.