Psoriasis Barbie
Mir mahu rambut lebat, tetapi mungkin dah terlambat untuk Dr. Angie bantu. Dr Meena menunjukkan Allie rambutnya mungkin tidaklah "tidak boleh disikat". Dr. Isha merawat psoriasis Raven dan memberinya nasihat yang diperlukan.