No Risk, No Reward
Setelah membantu seorang pelabur baharu menjual bangunan komersial milik mendiang suaminya, Jonathan dan Drew teruskan membantu laburkan semula keuntungannya dalam rumah sewaan untuk jana pendapatannya, tapi mereka ada 45 hari saja.