Why
Apabila tangkapan mendedahkan kebenaran tentang apa yang berlaku kepada Joy, ia mengejutkan komuniti West Palm Beach dan merosakkan keluarga Delaney, sambil meninggalkan persoalan mengenai nasib Joy.