Meth Gators
Di kawasan panas meth, sungai tercemar mencetuskan buaya agresif. Ahli biologi hidupan liar Forrest Galante menyiasat kesannya terhadap reptilia lalu cuba menangkap dan memulihkan "buaya meth".