North America
Dari pergunungan membeku hingga padang pasir terik, Amerika sebuah negara yang banyak hidupan liar. Sesetengah hidupan liar itu berbahaya kepada manusia. Serigala, beruang grizzly dan aligator dilengkapi alat pemangsa yang boleh membunuh.