The Rat Race
Sementara Carrie bergelut memahami mesej Aidan, Seema setuju berjumpa pencari jodoh eksklusif. Kemudian, Charlotte dan LTW mengekori piker kemasukan kolej yang popular demi Lily dan Herbert Jr.