Cemetery
Kes yang kelihatan seperti dos berlebihan yang tidak disengajakan menjadi siasatan pembunuhan apabila pemberi maklumat penjara memberi tip kepada detektif Grand Rapids. Adakah Dana Lewis dibunuh? Detektif mencari bukti untuk menyelesaikan kematian Dana.