Alex vs Salmon
Eric Adjepong mengalu-alukan tiga pakar salmon yang paling mahir di negara ini membuktikan pengetahuan mereka tentang ikan boleh menyaingi pengalaman Alex Guarnaschelli. Ramuan yang mereka pilih boleh memberi mereka kelebihan atau membantu Alex.