A New Crossroad
Wolfpack menghadapi musim bunga dengan cita-cita yang baharu. Gabe dan Bam meningkatkan usaha untuk membina semula ladang dengan mengganti pokok yang terbakar menjadi kayu manakala Noah mendedahkan rancangan epik untuk Alaska.