Love is Not Enough
Mina dan anak Mark, Jordan lalui pertemuan tidak selesa. Any dedahkan dia tidur dengan Matt semasa Amani sedang tidur. Ayah Stevi yang ragu-ragu bertemu Mahdi dengan soalan yang sukar. Juan dapat tahu Jess bertemu dengan bekas kekasihnya.