There's Something About JoJo
Anak-anak Joanne terkejut apabila mengetahui lebih lanjut tentang harapannya untuk masa depan. Impian Corona untuk menjadi bidan terancam. Meitalia memberi James garis masa untuk dapatkan anak. Josh mengejutkan Lily dengan tindakan romantik.