Hasta La Vista, Baby.
Georgi bersatu dengan keluarganya di Bulgaria selepas 13 tahun. Adnan beri tekanan pada Tigerlily. Matt bersemuka dengan Gino. Elizabeth temui rahsia Andrei. Julia bersatu dengan ibu bapanya.