Ashley
Ketika berlatih untuk debut sebagai petinju di Los Angeles Timur, Ashley mesti menangani tekanan keluarganya kerana taraf imigrasi mereka: ibunya datang ke AS semasa kecil dan ayahnya telah dihantar pulang.