Nothing is Impastable
Keluarga itu terkesan dengan ledakan emosi Amy. Chris menjalani pembedahan buang kulit. Amy pula mencabar diri dengan sesi fotografi berani. Tammy bertemu doktor yang boleh melakukan pembedahan untuknya, tetapi terpaksa mengaku satu rahsia lama.