Well-Done and Over With
Selepas bertengkar dengan Michael, Amy memutuskan untuk buat keputusan paling sukar. Chris dan Tammy mempunyai janji temu yang lama dengan Dr. Smith. Bimbang tentang pembedahan, Amanda dan Misty melakukan pembersihan saat akhir untuk mengeluarkan nikotin.