Forbidden Fruit
Tammy mahu pulang, tapi kemunduran menyebabkan perpecahan antara dia dan keluarga. Kemudian, bila seorang lelaki baru masuk hidup Tammy, semua pertaruhan terbatalkan. Sementara itu, Amy merasakan tekanan sebagai ibu, dan Amanda merenung lembaran baru.